اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری پانزدهم
نوشته شده توسط : شبنم

 

 

ارزش دل قد مورچه است..!!!!

هردو خواسته يا نا خواسته زير پا له ميشوند...
 
www.tanabedar.loxblog.com

قانون دنيا همين است...

تو صاحب ارزويي هستي كه شيريني تعبيرش ازان ديگريست...

www.tanabedar.loxblog.com

خنده دار است....

شناسنامه ام را ميگويم...

امروز نگاهش كردم ...

صفحه وفاتش سفيد است ...

با اينكه براي براي خيلي ها مرده ام...

www.tanabedar.loxblog.com

گاهي انقدر از زندگي سير ميشوم كه دوست دارم تا سقف اسمان پرواز كنم و رويش دراز بكشم ...

ارام اسوده...

مثل ماهي حوضمان...

كه چند روزي است روي اب دراز كشيده...

www.tanabedar.loxblog.com

چه غريب است حالم ...

همانند كبريتي كه ميداند فقط ساخته شده است تا سوخته شود...

www.tanabedar.loxblog.com

خدا به قولت وفا نكردي...

گفته بودي حق انتخاب دارم...

پس چرا انتخابم در اغوش ديگريست...





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محسن در تاریخ : 1393/11/14/tanabedar - - گفته است :
گاهي انقدر از زندگي سير ميشوم كه دوست دارم تا سقف اسمان پرواز كنم بیام تو وب نظر بنویسم عالی بود

<-CommentGAvator->
محسن در تاریخ : 1393/11/14/tanabedar - - گفته است :
"دوست دارم" هایت را به کسی نگو
نگهدار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش کنار گذاشته ام
این نظر من


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: